Αναστατωμένοι οι κάτοικοι της Λίμνης από τους λογαριασμούς ύδρευσης - Για πρόβλημα στο μηχανογραφικό σύστημα κάνει λόγο η Επιχείρηση


Αποκλειστικό
Αναστάτωση έχει προκληθεί σε πολλούς κατοίκους της Λίμνης, όταν άνοιξαν τους νέους λογαριασμούς ύδρευσης, καθώς διαπίστωσαν πως οι τακτοποιημένες προηγούμενες οφειλές, έχουν συμπεριληφθεί ως ανεξόφλητες και στις νέες ειδοποιήσεις λογαριασμών με το τρέχον ποσό.
Τα τελευταία 24 ώρα δεχθήκαμε πολλά παράπονα από αγανακτισμένους δημότες και κατοίκους της περιοχής (ανάμεσα τους και πολλοί παραθεριστές οι οποίοι διατηρούν εξοχικές κατοικίες στη πόλη και στα περίχωρα) για το θέμα αυτό.
Συγκεκριμένα τόνισαν, πως πάντα τακτοποιούν άμεσα τις συναλλαγές τους (χωρίς καθυστέρηση) με την Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης του Δήμου Μαντουδίου - Λίμνης και Αγίας Άννας και βρέθηκαν προ εκπλήξεως όταν διαπίστωσαν ότι στους νέους λογαριασμούς υπάρχουν ανεξόφλητες προηγούμενες οφειλές διόλου ευκαταφρόνητες που αγγίζουν ακόμη και το ποσό των 100 ευρώ. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ

Ο Πρόεδρος Θ. Λεοντής
Επικοινωνήσαμε άμεσα με τον Πρόεδρο της Δημοτικής Επιχείρησης Θανάση Λεοντή, εξηγήσαμε το σοβαρό πρόβλημα που έχει προκύψει - σε μια περίοδο μάλιστα δύσκολη οικονομικά για πολύ κόσμο - και ζητήσαμε τη δική του τοποθέτηση επί του θέματος.
Ο κ. Λεοντής πολύ ευγενικά εξήγησε, πως πράγματι έχει υπάρξει λάθος με τις τωρινές εκδόσεις που αφορούν επιπρόσθετα ποσά από τις προηγούμενες οφειλές - και εφόσον διαπιστωθεί ότι πράγματι έχουν εξοφληθεί - από τους καταναλωτές θα αφαιρεθούν στον επόμενο λογαριασμό.
«Οι προηγούμενες οφειλές εξοφλήθηκαν το χρονικό διάστημα που ήταν σε εξέλιξη και οι νέες μετρήσεις (για την έκδοση των νέων λογαριασμών) με συνέπεια να υπάρξουν λάθη σε λογαριασμούς, τα οποία στη συνέχεια περάστηκαν εσφαλμένα και στο μηχανογραφικό σύστημα της επιχείρησης. Μην ανησυχούν οι φίλοι καταναλωτές, εφόσον έχουν εξοφλήσει κανονικά την οφειλή προηγούμενου λογαριασμού, αυτή αυτόματα θα αφαιρεθεί από το νέο. Μπορούν λοιπόν να προχωρήσουν σε εξόφληση - στη τωρινή ειδοποίηση - μόνο της νέας οφειλής», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λεοντής.
Καλεί τους καταναλωτές να προβούν σε εξόφληση μόνο του νέου ποσού (αν φυσικά έχουν τακτοποιήσει τις προηγούμενες εκκρεμότητες τους) και να επικοινωνήσουν για περισσότερες πληροφορίες με τα γραφεία της Επιχείρησης (τηλέφωνο επικοινωνίας: 22270 31657) ή το τοπικό Δημοτικό κατάστημα της Λίμνης - όπου πραγματοποιούνται και οι συναλλαγές - διακανονισμοί.
Παρακαλούνται όσοι έχουν εντοπίσει αυτό το λάθος στο λογαριασμό τους να απευθυνθούν στους αρμόδιους υπαλλήλους, έχοντας την απόδειξη από την προηγούμενη εξόφληση τους και την ειδοποίηση λογαριασμού τόσο αυτού του εξαμήνου όσο και του προηγούμενου.
Επιπλέον διαβεβαίωσαν από την Επιχείρηση ότι δεν θα υπάρξει παρόμοιο πρόβλημα με την έκδοση των νέων λογαριασμών.
Για την ιστορία να επισημάνουμε, πως η αναστάτωση προέκυψε από ένα λάθος του ηλεκτρονικού συστήματος στον πίνακα με τις καταστάσεις των ονομάτων. Λόγω αυτού του κολλήματος δεν περάστηκαν οι εξοφλήσεις του προηγούμενου εξαμήνου με αποτέλεσμα  - όπως προείπαμε - σε κάποιους νέους λογαριασμούς στη συνολική οφειλή να έχει συμπεριληφθεί ως εκκρεμότητα και η προηγούμενη οφειλή, η οποία από πολλούς καταναλωτές είχε ήδη εξοφληθεί το χρονικό διάστημα που έπρεπε χωρίς καμία καθυστέρηση.
Γιώτα Περήφανου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις