Το λικεράκι!


Βενετσιάνικο ποτηράκι άλλης εποχής με χρωματιστές πινελιές, προδιαθέτει για ατελείωτες στιγμές κεφιού και αναμνήσεων...


Λικεράκι χειροποίητο, γευστικό με ιδιαίτερους τόνους από φρούτα της εποχής...

Στην υγεία σας Γεωργία μου, να πεις στη μαμά σου πως με ταξίδεψε κάπου μακριά... σε μια γωνιά αγάπης στη βόρεια Εύβοια, εκεί όπου η μητέρα μου σε στιγμές ιδιαίτερης αλχημείας αρωμάτων, μετρήσεων και γεύσεων, μάζευε με τα χεράκια της από το μπαξέ όλα τα καλούδια και δημιουργούσε πρωτότυπες γλυκιές γεύσεις λικέρ.

Τι ωραία καλή μου που περάσαμε άλλο ένα απόγευμα, συντροφιά με χειροποίητα λικεράκια και ζεστή κουβεντούλα. Τι ωραία... ανυπομονώ να δοκιμάσω την επόμενη γεύση λικέρ της μαμάς, να θυμηθώ πάλι την εικόνα και το θερμό μπρίο και της δικής μου μαμάς που μου λείπει πολύ, πάρα πολύ!!!!

Για τις μητέρες μας, αγαπημένη μου Γεωργία.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις