Editorial: Χρόνια πολλά μητέρα, μαμά, μάνα, μανούλα, χρόνια πολλά καλά και ευτυχισμένα!!!


Της Γιώτας Περήφανου

Γιορτή της μητέρας σήμερα (13 Μαΐου), γιορτή πραγματικής αγάπης και θέλω να αφιερώσω αυτό το κείμενο σε όλες τις μητέρες του κόσμου που δίνουν σε καθημερινή βάση το δικό τους αγώνα… ώστε να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τη σκληρή πραγματικότητα της εποχής. Φροντίζουν και μεγαλώνουν (παρά τις δυσκολίες) με αγάπη και αφοσίωση τα παιδιά τους, καμαρώνοντας τα σε κάθε βήμα της ζωής τους. Στέκονται άγρυπνοι φρουροί, παλεύουν για τα δικαιώματα της οικογένειας, νιώθουν απέραντη ευτυχία μόλις ακούν το πρώτο κλάμα του μωρού.
Δεν θα σταθώ στο ιστορικό της ημέρας αλλά σε μια προσωπική μου εικόνα που φυλάω καλά φυλαγμένη στο νου και στην καρδιά και σήμερα ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας.
Την εικόνα της μητέρας μου που ΠΑΝΤΑ τέτοια μέρα, μάζευε πολύχρωμα μυρωδάτα λουλούδια της φύσης και τα χάριζε με μια τρυφερή αγκαλιά και ένα γλυκό φιλί στη γιαγιά μου. Μοναδικές στιγμές χαράς και ευτυχίας στα μάτια ενός κοριτσιού που έγινε γυναίκα, μητέρα και η ίδια, ΠΑΝΤΑ αυτή την τόσο όμορφη και γεμάτη συναίσθημα ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ δεν ξέχασε ποτέ να ευχηθεί στη ΜΑΝΑ, τη γηραιότερη του σπιτιού.
Η αγκαλιά της μητέρας είναι γλυκειά, στοργική, νιώθεις ασφάλεια, είναι το κρησφύγετο. Πάντα ανοιχτή, με κρατάει σφιχτά σε κάθε στιγμή της ζωής μου, καλή η κακή. Από τη μητέρα μου αντλώ θετική ενέργεια για να αντεπεξέλθω στη μάχη της καθημερινότητας. Την ευχαριστώ με όλη τη δύναμη της ψυχής μου για όλα!!!
Μη ξεχάσετε σήμερα τις μανούλες, δεν υπάρχει πιο όμορφη εικόνα από αυτή ενός παιδιού που με τα μικροσκοπικά χεράκια του δίνει δώρο ζωής στη μητέρα του, μια ζωγραφιά, ένα λουλουδάκι, ένα γλυκό γλυκό γλυκό φιλάκι.
Χρόνια Πολλά ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις