Πανευρωπαϊκή Πρωταθλήτρια στο καράτε η Βορειοευβοιώτισσα Άρτεμις Δήμου: «Σκεφτόμουν μόνο τη νίκη και να ανέβω στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου»


Η Α. Δήμου με τον προπονητή της Β. Δήμου
Συνέντευξη στη Γιώτα Περήφανου

Δύο σημαντικά Πανευρωπαϊκά μετάλλια ασημένιο και χάλκινο, έφερε - όχι μόνο στη Βόρεια Εύβοια αλλά σε ολόκληρο το Νομό - η Λιμνιώτισσα αθλήτρια του καράτε, Άρτεμις Δήμου, η οποία συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα WADO καράτε, που πραγματοποιήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο Κανήθου στη Χαλκίδα την Παρασκευή 28, το Σάββατο 29 και την Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου.
Για το «ταξίδι» στο όνειρο μας μίλησε η Πρωταθλήτρια, συγκινημένη και χαρούμενη περιγράφοντας την αθλητική της διαδρομή από τη Βόρεια Εύβοια στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου της Ευρώπης.
Πανευρωπαϊκές διακρίσεις για την Άρτεμη
Η Άρτεμις Δήμου είναι μέλος της Ελληνικής Εθνικής Ομάδος, αθλήτρια του Α.Γ.Σ Διαγόρας (Ιστιαίας) ενώ προπονείται και στον Α.Γ.Σ. Λίμνης. Πρόκειται για μια αθλήτρια που ήδη μετρά πολλές διακρίσεις στο ενεργητικό της, παρά το νεαρό της ηλικίας της - μόλις 14,5 χρονών - με πιο πρόσφατη επιτυχία την κατάκτηση της δεύτερης θέσης το ασημένιο μετάλλιο στο κάτα αλλά και το χάλκινο στο κούμιτε. Αν και στη διοργάνωση συμμετείχαν συνολικά 20 χώρες με περισσότερους από 540 αθλητές, η δική μας Άρτεμις επέστρεψε φορτωμένη μετάλλια, αποδεικνύοντας σε όλους ότι είναι μια αθλήτρια διεθνών προδιαγραφών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ Η ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΕ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΗΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ

Παγκόσμια δύναμη η Ελλάδα στο καράτε
«Ξεκίνησα δυνατή προετοιμασία, σχεδόν ένα χρόνο πριν τη διοργάνωση. Το καλοκαίρι οι προπονήσεις έγιναν πιο απαιτητικές και εντατικές από τη στιγμή μάλιστα που αποφασίσαμε με τον προπονητή μου Βαγγέλη Δήμου που είναι και ο μπαμπάς μου, να κατέβουμε στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Ήταν η πρώτη φορά που θα έπαιρνα μέρος σε αγώνες τέτοιου επιπέδου, οπότε καταλαβαίνετε τη χαρά μου, το άγχος και τις απαιτήσεις για μια δυνατή εμφάνιση», είπε χαρακτηριστικά η Άρτεμις.
Στιγμές χαράς και συγκίνησης στο βάθρο...
Άριστα προετοιμασμένη, έχοντας πάντα στο πλευρό της τον προπονητή και φύλακα άγγελο της Βαγγέλη Δήμου, αλλά και την μητέρα της, τη γνωστή δασκάλα χορού Γιούλα Πάπας, φθάνουν στη Χαλκίδα και το «ταξίδι» στο όνειρο αρχίζει… «Την πρώτη μέρα (28 Σεπτεμβρίου) αγωνίστηκα στο κάτα, όπου και πήρα τη δεύτερη θέση και στο επόμενο αγώνισμα (29 Σεπτεμβρίου) κατέκτησα το χάλκινο μετάλλιο και τη τρίτη θέση στο κούμιτε».
Η νεαρή αθλήτρια μετά τους αγώνες
Συναισθήματα, σκέψεις και εικόνες… από τους αγώνες
Με μάτια γεμάτα λάμψη, η Άρτεμις αποκαλύπτει τις σκέψεις, τα συναισθήματα της  - κατά την διάρκεια των αγώνων - αλλά και τα επόμενα βήματα της…
«Ήταν τέλεια, δεν έχω λόγια να περιγράψω τα όσα έζησα… Όταν αγωνιζόμουν σκεφτόμουν μόνο τη νίκη και τίποτα άλλο. Ήθελα να ανέβω στο βάθρο… και το πέτυχα!
Να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον προπονητή μου για τη μεγάλη ευκαιρία που μου έδωσε, να κάνω σωστά αυτό το άθλημα και να μπορώ να το ακολουθήσω μελλοντικά αλλά και τους συναθλητές μου οι οποίοι με στηρίζουν σε κάθε αγώνα μου. 
Η Άρτεμις ξεχώρισε μεταξύ 540 αθλητών από 20 χώρες
Ετοιμάζομαι… από τώρα ψυχολογικά για να κατέβω στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WADO RYU που θα διεξαχθεί στο Λονδίνο, αλλά δυστυχώς μέχρι τώρα δεν έχω βοήθεια τόσο από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού όσο και από το Δήμο (Μαντουδίου - Λίμνης και Αγίας Άννας) ώστε να παρέχουν την απαιτούμενη οικονομική στήριξη για τη συμμετοχή μου. Ευελπιστώ το καράτε να ενταχθεί ως άθλημα των Ολυμπιακών αγώνων για να τραβήξει έτσι και την προσοχή της Πολιτείας».
Να επισημάνουμε πως η Άρτεμις Δήμου - όπως προαναφέραμε - είναι μια αθλήτρια με πολλές διακρίσεις - μετάλλια και σε Πανελλήνιο επίπεδο. «Έχω μπει στην Εθνική Ομάδα δύο φορές, κατακτώντας τις πρώτες θέσεις σε Πανελλήνια Πρωταθλήματα».
Δύο Πανευρωπαϊκά μετάλλια για την Άρτεμη Δήμου
Η Πανευρωπαϊκή Πρωταθλήτρια, είναι κορίτσι με τεράστια θέληση και δύναμη, καθώς όπως μας εξομολογήθηκε, τις ημέρες που διαγωνιζόταν στη Χαλκίδα, την ταλαιπωρούσε ένα κρύωμα με πυρετό, όμως κατάφερε με αυτοσυγκέντρωση, πειθαρχία και σωστή τεχνική να φτάσει στη κορυφή και να σαρώσει τα μετάλλια.
«Τις μέρες που αγωνιζόμουν είχα πυρετό και το γεγονός αυτό ίσως μου στοίχισε το χρυσό μετάλλιο».
Περήφανος προπονητής και μπαμπάς ο Β. Δήμου
Το καράτε για την Άρτεμη
«Ξεκίνησα το καράτε έξι χρονών. Θεωρώ πως αυτή η ηλικία είναι η καταλληλότερη για να έρθει ένα παιδί σε πρώτη επαφή με αυτό το μαγικό άθλημα. Επτά χρονών άρχισα να παίρνω μέρος σε αγώνες, μάλιστα απέσπασα και το πρώτο μου χρυσό. Έπειτα τον επόμενο χρόνο… συμμετείχα και σε Πανελλήνιο. Θέλω πολύ να ασχοληθώ και επαγγελματικά με το καράτε, είναι στόχος, επιθυμία, τα πάντα για μένα. Υπάρχει μια σπουδαία αθλήτρια, η Βιβιάννα Μπουλούμπαση την οποία θέλω να την φτάσω σε αθλητικό επίπεδο και τη θαυμάζω απεριόριστα».
Ο χώρος του καράτε δίνει αυτοπεποίθηση στην Άρτεμη «εκτονώνομαι και νιώθω δυνατή. Προτείνω να ακολουθήσουν το καράτε όλα τα παιδιά, θα βοηθηθούν πολύ και στη ζωή τους».
Επόμενη στάση της αθλήτριας είναι οι Πανελλήνιοι αγώνες καράτε που θα γίνουν στην Κόρινθο (οι προκριματικοί) και οι τελικοί στη Βέροια, στις 27 Οκτωβρίου.
Ο γνωστός προπονητής Β. Δήμου
Η Άρτεμις για τον προπονητή της
«Μου αρέσει που με προπονεί ο μπαμπάς μου, είναι το πρότυπο μου αλλά αγχώνομαι κιόλας γιατί θέλω να τον βγάζω ασπροπρόσωπο. Έχω μεγαλύτερη ευθύνη. Μου έχει εμπιστοσύνη και με αφήνει να δουλεύω και μόνη μου, χωρίς να με πιέζει πολύ. Με βοηθάει πολύ και πιστεύει σε μένα, στις ικανότητες μου και σε ο,τι τον χρειαστώ είναι πάντα δίπλα μου».
Η Άρτεμις φοράει ήδη την τρίτη καφέ της ζώνη και σύντομα θα αποκτήσει και την πρώτη μαύρη.
Από το καράτε στο μπαλέτο
Πολυτάλαντη, ενεργητική κάνει πολύ περήφανη και τη μητέρα της Γιούλα, καθώς είναι και μια θαυμάσια χορεύτρια… με πληθώρα διακρίσεων  - καταλαμβάνοντας τις πρώτες θέσεις - και στο χορό. Πανέμορφη μπαλαρίνα και γοητευτική χορεύτρια flamenco πολλά υποσχόμενη.
 Το νέο αστέρι στο άθλημα του καράτε
«Μου βγαίνει από μέσα μου, δεν μπορώ να σας το εξηγήσω. Δίνομαι εξίσου με πάθος τόσο στο καράτε όσο και στο μπαλέτο. Αγαπώ και τους δύο αυτούς διαφορετικούς χώρους οι οποίοι φέρουν ομοιότητες ως προς τα θέματα της τεχνικής και του συγχρονισμού. Όμως το καράτε είναι στόχος ζωής».
Η νεαρή μαθήτρια - αθλήτρια πάνω από όλα είναι Πρωταθλήτρια στην καρδιά μας! Ευγενικό, δροσερό και γλυκό κορίτσι στον ελεύθερο χρόνο της ξεκουράζεται κάνοντας βόλτες με τις φίλες της στα γραφικά σοκάκια της Λίμνης.
Ευχόμαστε το αθλητικό της ταξίδι στο «όνειρο» να επιφυλάσσει πολλές ακόμη διακρίσεις και σε παγκόσμιο επίπεδο!
Αναμφισβήτητα έχει γεννηθεί ένα νέο αστέρι στον αθλητισμό του καράτε, το οποίο θα κάνει υπερήφανους όλους τους Έλληνες.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις