Φανταστικά Χριστουγεννιάτικα δένδρα με τη δική σας πινελιά!



Επιμέλεια Γιώτα Περήφανου

Σας έχω πει πόσο, μα πόσο... αγαπάω τα Χριστούγεννα; Τα λατρεύω!!! Φέτος, λοιπόν, σκέφτηκα να πειραματιστώ με το δενδράκι μου σε μια διαφορετική διακόσμηση...  πιο πρωτότυπη!! 

Σας έχω τις πιο οικονομικές προτάσεις για Diy Χριστουγεννιάτικα δένδρα που θα φέρουν αποκλειστικά και μόνο τη δική σας προσωπική πινελιά και αισθητική...


Τα υλικά που θα χρησιμοποιήσετε είναι απλά και θα τα ανακαλύψετε πολύ εύκολα κατά τη διάρκεια μιας μικρής εξόρμησης σας στο βουνό ή στην παραλία.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι φαντασία και χρόνο για να στολίσετε το πιο όμορφο και εκκεντρικό χριστουγεννιάτικο δέντρο της ζωής σας.

Ρίξτε μια ματιά στις προτάσεις μου και είμαι σίγουρη πως θα ανακαλύψετε αμέσως και το δικό σας αγαπημένο δέντρο φτιαγμένο από υλικά όπως κλαδιά ή Washi tapes.

Καλά στολίσματα και εμπνεύσεις!!!


Με αγάπη Γιώτα

















































Με πληροφορίες από texnotropieskaidiakosmisi.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις