Σοκολατένιες απολαύσεις «γιαλού»...



Γιώτα Περήφανου 

Σοκολάτα γάλακτος ζεστή με λαχταριστή γεύση μυρωδάτης φράουλας……. Πώς να αντισταθώ; Τις κρύες βροχερές μέρες του χειμώνα, στο «γιαλού» της καρδιάς μου, στις Ροβιές (στην πανέμορφη βόρεια Εύβοια) με φόντο το μπλε σκούρο του ευβοϊκού… Τόσο ταξιδιάρικο, τόσο μοναδικό, τόσο αγαπημένο… Αχ καλοί μου φίλοι με έχετε κακομάθει πολύ!!!!...

Μουσικούλα, γυναικείες κουβέντες… με τις κολλητές Μαίρη, Ανθή, Αριάννα. Γέλιο, χαρά και ατελείωτο "χάζι" θαλασσινό, χειμωνιάτικο… και άκρως εορταστικό… 


Σε χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα γεμάτη χρώμα και διάθεση για πειράγματα. Κορίτσια θέλω και άλλη σοκολάτα… Η γεύση της είναι απερίγραπτη… Μου θυμίζει παιδικά χρόνια και γεύση από Kiss (λατρεμένη σοκολατένια στιγμή με κρέμα φράουλας).

Ευχαριστήθηκα αγάπες μου. Το σερβίρισμα με στυλ σε πορσελάνινη μεγάλη κούπα, πλούσιο στρώμα σοκολατένιου αφρού, μοσχομυριστή κανελίτσα για ψαγμένη αναζήτηση στον ουρανίσκο και φράουλαααααααααα ή καραμέλα (αυτά είναι γούστα). 


Προσωπικά δοκίμασα και τις δύο γεύσεις!!! 

Σοκολάτα να είναι και τρελαίνομαι!

Ραντεβού στο «γιαλού»…….. το στέκι μου!!!

Σας αγαπώ!!! 


«γιαλού» 
Ροβιές Ευβοίας 
Παραλία «Ηράκλης» 

2227071115 
6947181812 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις