Μαζί και το 2014

Η Ελλάδα της κρίσης αντέχει, ελπίζει και χαμογελά!!! Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου οι μέρες και οι νύχτες του 2014 να είναι γεμάτες ανθρωπιά και αγάπη για όλους σε όλους.
Να είμαστε ενωμένοι, δυνατοί και πιο αισιόδοξοι. Ευχή μου, οι ειδήσεις του 2014 να είναι γεμάτες φως για ένα μέλλον πιο δημιουργικό με προοπτικές, με θέσεις εργασίας και θέληση για ΖΩΗ!!!...
Ευχή μου, επίσης, να μην απαθανατίσω ποτέ ξανά εικόνες εξαθλίωσης και φτώχειας. Εικόνες ανθρώπων της διπλανής πόρτας να ανακατεύουν σακούλες σκουπιδιών μέσα στους κάδους. Εικόνες ανθρώπων να περιμένουν καρτερικά τη σειρά τους σε δημοτικά συσσίτια ή να απλώνουν με αγωνία το χέρι τους για ένα πιάτο με φαγητό. Αυτή την Ελλάδα, εύχομαι να μην τη ξαναζήσουμε ποτέ!!!

Η έλευση του νέου έτους μακάρι να κάνει κάθε όνειρο και ευχή πραγματικότητα. Του χρόνου τέτοια μέρα οι γιορτές μας να είναι ντυμένες με τα πιο αστραφτερά χρώματα και το χαμόγελο μας να είναι αληθινό!!!!

Καλή Χρονιά και πολλά ευχαριστώ σε όλους για την αγάπη και τη στήριξη σας σε κάθε μου επαγγελματικό βήμα. Μου δίνετε μεγάλη δύναμη να συνεχίσω το δύσκολο έργο της ενημέρωσης.

Μαζί και το 2014!!!

Με αγάπη,

Γιώτα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις