Ερωτευμένη με την άνοιξη!


Χρώματα, αρώματα… «ταξίδια…» με το νου… Μια ματιά… έτσι απλά… και μύρισε παντού ΑΝΟΙΞΗ!!!

Θαύμα ζωής, ένα άγγιγμα, μια ζεστή αγκαλιά, καρδιοχτύπια και όνειρα. Μοναδικές αισθήσεις και λουλουδένιες καρδούλες πλημμυρίζουν μέρες και νύχτες…

Συναισθήματα χρόνια βαθιά φυλαγμένα, πληγωμένα, ματωμένα… τώρα είναι ζωντανά και τόσο μα τόσο όμορφα και αληθινά!

Η δική μου άνοιξη……….. Απολαμβάνω και αφήνομαι… 


Τα δάκρυα μοιάζουν με ροδοπέταλα, είναι χαράς, είναι ευτυχίας… είναι όλα όσα φέρνει η άνοιξη μαζί……..

Η ζωή γράφει τα δικά της σενάρια, σε πάει στα μονοπάτια που θέλει, όταν πρέπει, την κατάλληλη ώρα... εντελώς αναπάντεχα και ξαφνικά.

Και κάπου εκεί σαν να σταμάτησε ο χρόνος… και ζεις, ζεις τα πάντα με όλο σου το είναι……..

Καρδιά μου, άνοιξη μου………………………….. 


Κρατάω τα ανθισμένα σου δώρα στην αγκαλιά μου με την ευχή να μην ξυπνήσω ποτέ από το όνειρο!!! Είναι τόσο μαγευτικό αυτό το ανοιξιάτικο ηλιοβασίλεμα!!!


Άνοιξη μου……………… για σένα!!

Με αγάπη Γιώτα



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις