Και εγώ υποψήφια...


«Οι νέοι ενωμένοι»



Γεννήθηκα στην Αθήνα, με καταγωγή από τη Βόρεια Εύβοια (Δρυμώνα, Καστανιώτισσα και Κερασιά). Τα τελευταία χρόνια ζω στη Λίμνη Ευβοίας (Σπιάδα).

Είμαι πτυχιούχος Δημοσιογραφίας, Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνιολογίας. Συνεχίζω τις σπουδές μου στο χώρο της Επικοινωνίας και στη Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Πάτρας με αντικείμενο μελέτης τον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό, τις Διεθνείς Σχέσεις και την Ιστορία.

Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τη Διοίκηση των Επιχειρήσεων, κατευθύνσεις Επικοινωνίας, τη Διαφήμιση, το Marketing και P.R. Politic Management (Image Making). Μιλάω τρεις ξένες γλώσσες.

Εργάζομαι 15χρόνια στα Αθηναϊκά Μ.Μ.Ε. και στα επαρχιακά, όπου δραστηριοποιούμαι μέχρι και σήμερα (εφημερίδες, περιοδικά, ηλεκτρονικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ραδιόφωνο και τηλεόραση – ρεπορτάζ, δελτία ειδήσεων - και στα Social Media - web tv, web radio, διαδικτυακές ηλεκτρονικές εφημερίδες, τοπικές (Στερεάς - Εύβοιας) και Πανελλαδικές

Έχω προϋπηρετήσει σε εταιρίες Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με κινητήρια δύναμη την αγάπη μου για την ιδιαίτερη μου πατρίδα, επεδίωξα την ενεργό συμμετοχή μου στη Τοπική Αυτοδιοίκηση, πολιτευόμενη με τα κοινά ως Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος το 2002, το 2006 και το 2010, επιθυμώντας να προσφέρω την εμπειρία και τις γνώσεις μου. Εργάστηκα με μεράκι και δημιουργικότητα στον προσφιλή μου τομέα των πολιτιστικών - πολιτισμικών του Δήμου Ελυμνίων, σε Δήμους της Βόρειας Εύβοιας αλλά και στη Χαλκίδα.

Οργανωτικά, συμμετείχα σε θεσμικές εκδηλώσεις, (επετείους, ημερίδες, συνέδρια, βιβλιοπαρουσιάσεις κ.α.), αλλά και σε αναγνωρισμένα πανελληνίως Φεστιβάλ του τόπου μας («Ελύμνια» κ.λ.π), συνεργαζόμενη επανειλημμένα με το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ελυμνίων, το Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο της Λίμνης.

Διαχρονικά υπήρξα μέλος Συλλόγων Πνευματικού, Πολιτισμικού και Οικολογικού ενδιαφέροντος, του Συλλόγου Εθελοντικών Δυνάμεων Δασοπροστασίας και Διάσωσης Προκοπίου και τους τελευταίους μήνες υπηρετώ ως Γραμματέας το έργο του Φιλοζωικού Σωματείου Βόρειας Εύβοιας «ΗΡΑ».

Για μεγάλο χρονικό διάστημα ήμουν μέλος του Ινστιτούτου Δημοσίων Σχέσεων - Ένωση Εταιρειών Ελλάδος (Ε.Ε.Δ.Ε.) αλλά και του Νομαρχιακού Συμβουλίου Νέων Ευβοίας, εκπροσωπώντας τη νεολαία της Βόρειας Εύβοιας.

Είμαι διαπιστευμένη αστυνομική συντάκτρια Στερεάς Ελλάδας και διαπιστευμένη δημοσιογράφος της Ένωσης Συντακτών Αθηναϊκού Τύπου - ΕΣΑΤ (με ειδικότητα αρμόδιου συντάκτη στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας).

Παναγιώτα Ν. Περήφανου
Δημοσιογράφος - Επικοινωνιολόγος




Φίλες και φίλοι,

Με το χέρι στην καρδιά, έχοντας πλήρη επίγνωση της δύσκολης καθημερινότητας που βιώνουμε όλοι σήμερα, θέτω υποψηφιότητα ως Δημοτική Σύμβουλος Μαντουδίου - Λίμνης - Αγίας Άννας (βόρεια Εύβοια)  με τον ανεξάρτητο Συνδυασμό «Ενωτική Δημοτική Κίνηση» με επικεφαλής τον Χρήστο Καλυβιώτη για έναν Δήμο δίπλα στον πολίτη!



Ζούμε σε μια εποχή αβάσταχτη οικονομικά αλλά και ΚΡΙΣΗΣ ΑΞΙΩΝ. Η Αυτοδιοίκηση πρέπει να είναι διάφανη, καθαρή με τη φρεσκάδα της ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ να δίνει τη δική της αύρα, τα δικά της φώτα, την καλλιέργεια και την παιδεία στα τοπικά δρώμενα αυτού του τόπου.



Δώστε την ευκαιρία στους νέους ανθρώπους να ανοίξουν τα φτερά τους!!!

Ψηφίστε με κρίση!

Αν λειτουργήσουμε ομαδικά, οι ΝΕΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, θα τα καταφέρουμε!!!



Ο Δήμος ανήκει σε όλους και όχι σε μια δράκα ανακυκλώσιμων καρεκλοκένταυρων που πουλάνε αδίστακτα εμπόριο ελπίδας.

Αγαπητοί φίλοι, αυτές οι εκλογές είναι κρίσιμες για όλη την Ελλάδα και κυρίως για τον τόπο μας!

Οφείλουμε να εξαλείψουμε τη ρουσφετολογία και τις πελατειακές σχέσεις. Η ψήφος μας είναι η δύναμη μας μακριά από τη μέχρι τώρα πρακτική του εύκολου βολέματος, της κουμπαριάς, της κομματικής ταυτότητας και της συναλλαγής.



Φίλες και φίλοι,

Η ψήφος σας πρέπει να φέρει την ανατροπή! Μπορεί να αλλάξει το σάπιο κατεστημένο. Μην μένετε απλοί θεατές, συμμετέχετε, δράστε, κινηθείτε, κρίνετε!! ΜΗΝ ΑΠΕΧΕΤΕ!!

ΨΗΦΙΣΤΕ ΣΩΣΤΑ και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ!!!



Εύχομαι στις εκλογές του Μαΐου να με τιμήσετε με τη ψήφο σας και με το χέρι στην καρδιά επιθυμώ να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης σας.

Επί σειρά ετών είμαστε συνεχώς σε συνεργασία και με τη βοήθεια σας αναδεικνύουμε

- δημοσιογραφικά- σοβαρά προβλήματα του τόπου μας. Αυτή η συνεργασία είμαι σίγουρη πως θα επιφέρει ακόμη πιο εποικοδομητικές λύσεις.



Ευχαριστώ για την αγάπη και την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου. Μαζί και σε αυτό το «ταξίδι», σε μια ακόμη εκλογική αναμέτρηση που θα μας αναδείξει ΝΙΚΗΤΕΣ!!!


Με αγάπη,

Παναγιώτα Ν. Περήφανου

(Γιώτα Περήφανου)









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις